Montesa Cota 260R

Montesa_Cota_260R_MY22_6751_4 copy

MONTESA COTA 260R

Rewolucja na dwóch kółkach

Wprowadzony przez Honde w 2006 roku całkowicie nowy motocykl Montesa Cota 4rt zrewolucjonizował scenę trialową na świecie , korzyści ekologiczne technologii czterosuwowej nie były wszystkim co motocykl miał do zaoferowania, duża moc i momentu obrotowy dostępne w całym zakresie obrotowym silnika, jak i masa motocykla tworzyły maszynę mogącą konkurować z motocyklami dwusuwowymi które zdominowały scenę trialową.

Poznaj co to przyjemność z jazdy

Motocykl został stworzony po to by dawać jak najwięcej frajdy z jazdy. Poznaj także legendarną trwałość motocykli Montesa-Honda. Bezawaryjność i ergonomia stoi na poziomie nieosiągalnym dla konkurencyjnych motocykli trialowych. Silnik będzie doceniony przez początkujących kierowców za olbrzymi moment obrotowy który wybacza braki w technice jazdy a u profesjonalnych kierowców za ogromną elastyczność i moc w każdym zakresie obrotów.

Waga

75 kg

Pojemność

259 cm3

Montesa_Cota 260R_MY22_6540_ps

Zmiany na rok 2022

  • Pełne zawieszenie Showa 

  • Wydech zaczerpnięty z modelu 301RR

  • Nowa szata graficzna

  • Tarcze hamulcowe przystosowane do zawodów na poziomie mistrzostw świata

DANE TECHNICZNE

SILNIK
Średnica x skok tłoka: 78 × 54.2 mm
Zasilanie Elektroniczny wtrysk Paliwa PGM-FI
Kompresja 10,5 : 1
Pojemność 259 cm3
Rodzaj silnika Czterosuwowy, Jednocylindrowy, Chłodzony cieczą
Zapłon Elektroniczny
Starter Nożny
NAPĘD
Sprzęgło Wielotarczowe mokre, hydrauliczne
Przeniesienie napędu Łańcuch #520
Skrzynia biegów 5 przełożeń
ZAWIESZENIE
Przód 39mm Showa, skok 167mm
Tył Pro-Link system Showa, skok 170mm
Hamulec przód tarcza 185mm, zacisk 4-tłoczkowy
Hamulec tył tarcza 150mm, zacisk 2-tłoczkowy
Koło przód 80/100 21 (Michelin/Dunlop), 21 × 1.60
Koło tył 120/100 R18 (Michelin/Dunlop), 18 × 2.15
WYMIARY
Długość x Szerokość x Wysokość (mm) 2,016 x 830 x 1,130
Zbiornik Paliwa 2.1 litra
Prześwit 335 mm
Wysokość siedzenia 665 mm
Rozstaw osi 1321 mm
Montesa_Cota 260R_MY22_6825_ps