MONTESA COTA 260R 2023
Rewolucja na dwóch kółkach
Wprowadzony przez Honde w 2006 roku całkowicie nowy motocykl Montesa Cota 4rt zrewolucjonizował scenę trialową na świecie , korzyści ekologiczne technologii czterosuwowej nie były wszystkim co motocykl miał do zaoferowania, duża moc i momentu obrotowy dostępne w całym zakresie obrotowym silnika, jak i masa motocykla tworzyły maszynę mogącą konkurować z motocyklami dwusuwowymi które zdominowały scenę trialową.
Poznaj co to przyjemność z jazdy
Motocykl został stworzony po to by dawać jak najwięcej frajdy z jazdy. Poznaj także legendarną trwałość motocykli Montesa-Honda. Bezawaryjność i ergonomia stoi na poziomie nieosiągalnym dla konkurencyjnych motocykli trialowych. Silnik będzie doceniony przez początkujących kierowców za olbrzymi moment obrotowy który wybacza braki w technice jazdy a u profesjonalnych kierowców za ogromną elastyczność i moc w każdym zakresie obrotów.
Waga
75 kg
Pojemność
259 cm3
Zmiany na rok 2023
-
Nowe malowanie
DANE TECHNICZNE
SILNIK | |
---|---|
Średnica x skok tłoka: | 78 × 54.2 mm |
Zasilanie | Elektroniczny wtrysk Paliwa PGM-FI |
Kompresja | 10,5 : 1 |
Pojemność | 259 cm3 |
Rodzaj silnika | Czterosuwowy, Jednocylindrowy, Chłodzony cieczą |
Zapłon | Elektroniczny |
Starter | Nożny |
NAPĘD | |
---|---|
Sprzęgło | Wielotarczowe mokre, hydrauliczne |
Przeniesienie napędu | Łańcuch #520 |
Skrzynia biegów | 5 przełożeń |
ZAWIESZENIE | |
---|---|
Przód | 39mm Showa, skok 167mm |
Tył | Pro-Link system Showa, skok 170mm |
Hamulec przód | tarcza 185mm, zacisk 4-tłoczkowy |
Hamulec tył | tarcza 150mm, zacisk 2-tłoczkowy |
Koło przód | 80/100 21 (Michelin/Dunlop), 21 × 1.60 |
Koło tył | 120/100 R18 (Michelin/Dunlop), 18 × 2.15 |
WYMIARY | |
---|---|
Długość x Szerokość x Wysokość (mm) | 2,016 x 830 x 1,130 |
Zbiornik Paliwa | 2.1 litra |
Prześwit | 335 mm |
Wysokość siedzenia | 665 mm |
Rozstaw osi | 1321 mm |